google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
برنامه های که عید را در کام ملت تلخ نمود!
نویسنده: جواد سروری پخش برنامه های مضحک و صحنه های تعفن آور و نمایش اندام های نیمه برهنۀ دخترکان فریب خورده، حاصل چند روز عیدی بود که تعدادی از شبکه های تلویزیونی داخلی، اما نوکر و در خدمت بیگانگان و دشمنان فرهنگ و ارزشهای اسلامی به خورد مردم دادند. اکنون فضای کشور ما را بوی تعفن پخش برنامه ها و سریال های مستهجن خارجی، و برنامه های مزخرف و ضد اسلامی و نمایش دخترکان فریب خورده با آرایش غلیظ و بیحجاب و حتی در بعضی مواقع به صورت نیمه برهنه، به گند کشیده است و باعث تنگی نفس های مردم با ایمان و با تقوا میشود. عوامل فرهنگ غربی در کشور با برنامه های دیکته شده و برنامه ریزی شده سعی میکنند تا ذهن مردم مجاهد و شهید پرور افغانستان را از ارزشهای والای اسلامی خالی کنند و سعی آنها بر این است تا نسل آیندۀ این کشور به ویژه مادران آیندۀ افغانستان تهی از اخلاق اسلامی بار آمده تا آنها نتوانند مادرانی برای تربیت یک نسل متدین و با ایمان دیگر در جامعه افغانستان باشند. فریب این عده از صاحبان رسانه و بعضی زنان توسط زرق و برق فرهنگ غربی در حالی است که فرهنگ ضد اسلامی غربی بر خلاف شعار هایش نه به دنبال حقوق زن، بلکه در جهت دور نمودن زنان جوامع اسلامی به خصوص زنان مسلمان افغانستان از هویت اسلامی شان میباشد. برای درک این واقعیت و نوع نگاه غرب به زن نیازی به زحمت نیست، کافی است کلماتی نظیر women، woman، female را در یکی از موتورهای جست و جو search فرمایید تا به عمق فاجعه پی ببرید. کافی است سری به هالیوود بزنید تا متوجه شوید نگاه تمدن غربی به زن چیست که ما به دنبال آن میرویم، کافی است سری به آمار طلاق و بچه های بیسرپرست (بخوانید حرام زاده ها) و آمار بالای سقط جنین در دنیای غرب بیندازید تا به عمق فاجعه پی ببرید. اگر روزگاری بیعفتی و بیحیایی و... ضد ارزش محسوب میشد، امروز زنانی تبدیل به سوپر استارهای غرب میشوند که بیمحابا تر، پرده های حیا و عفت را بدرند. امروز الگوی زنان غربی هرزه هایی هستند که تنها قیمت و مشتری های آنان افزون شده است. نمی توان بر این واقعیات خط بطلان کشید؛ وجود هزاران سایت پورنوگرافی، صدها شبکه ماهواره ای اروتیک محور و غیره نشان از بردگی نوین زن در غرب دارد. البته تمام هرزگی ها در غرب با یک کلام زیبا توجیه میشود، آزادی! اما تمام ماجرا بدین شکل نیست، زندگی غربی کاملاً منطبق بر روایت هالیوود نیست، زنان در غرب هنوز بر تمام داشته های خود چوب حراج نزده اند، از همین رو موج سوم فمینیسم معنا مییابد، موجی که برخلاف دو موج قبلی به دنبال باز پس گرفتن هویت زنان است. البته باید پذیرفت که امروز هدف غرب، نه اروپا و امریکا بلکه کشورهای جهان سوم است و از همین رو حضور تعداد بالای رسانه های شیطانی در کشور ما و جوامع اسلامی دیگر معنا مییابد. اگر جوانان پرشور جهان سوم در لجنزار شهوات، مادیات ومواد مخدر دست پا نزنند، تبدیل به خطری بالقوه برای تهدید هژمونی غرب میشوند، جوان های آگاه از جنس شهید مسعود، شهید کاظمی، شهید داوود داود، شهید سیدخیلی و... بلای جان استعمار نوین هستند. مگر غرب، اندلس جهان اسلام را با همین شیوه فتح نکردند؟! 100سال است که فرهنگ غربی به پشتوانه پول و زور و سلاح و دیپلماسی، سعی میکند فرهنگ غربی را و اسلوب زندگی غربی را بر جوامع اسلامی در میان زنان تحمیل کند. 100سال تلاش شده است برای این که زن مسلمان را از هویت خود بیگانه کنند. تمام عوامل اثرگذاری و قدرت به کار رفته است: پول، تبلیغات، اسلحه، فریبنده های گوناگون مادی، استفاده از غرایز طبیعی جنسی انسان، همه این ها را استخدام کرده اند برای این که زن مسلمان را از هویت اسلامی خود دور کنند. اما هویت زن اسلامی چیست که غرب را به هراس انداخته است؟ نگاه اسلام به جنس زن عزت بخش، کرامت بخش، رشدآفرین، استقلال دهنده به هویت و شخصیت زن و در تلاش برای حفظ گوهر ارزشمند زن است. اسلام الگوی زن را فاطمه س میداند، فاطمه ای که سرشار از همه خوبی هاست. مریم و آسیه س را الگو میداند، الگوهایی که سرشار از عفاف، عقلانیت، مهر، محبت، وفا و... هستند. البته غربی ها در طول دو سه قرن اخیر، بر روی همه اعمال خود نام های زیبا گذاشتند، بر روی همه آن ها نام های خوش ظاهر و فریبنده گذاشتند؛ نام آزادی طلبی، نام حقوق بشر، نام دموکراسی و امثال اینها. نام آزادی بر آنچه جهتگیری فرهنگ غربی نسبت به زنان است، یک نام دروغین است؛ این، آزادی نیست. اساس فرهنگ غرب این است که زن را به عنوان یک کالا، به عنوان یک وسیله تمتع برای مرد در جامعه عرضه بکند. نگاه اسلام به زن، نگاهی است عزت بخش، کرامت بخش، رشدآفرین، استقلال دهنده به هویت و شخصیت زن؛ این ادعای ماست. ما این ادعا را با محکمترین ادله میتوانیم اثبات کنیم. به هر صورت تلویزیون های خصوصی زیر نظر وزارت فرهنگ فعالیت میکند و کنترول نشرات آنان و اجازۀ فعالیت و لغو فعالیت آنها به دوش وزارت فرهنگ میباشد، بعضی از آنها هیچ توجهی به ارزشهای دینی مردم مسلمان افغانستان نمی کنند. دختر مسلمانی که با لباس نیمه برهنه در تلویزیونها ظاهر میشود، اگر قبلاً یک نصفه حیائی هم داشت دیگر آن را هم بر اثر بیتوجهی ها از دست داده و حتی کلیپ های که از آوازخوانان پخش میگردد، که پخش آنها در ضدیت با شریعت اسلامی قرار دارد، روز به روز از پوشش آنان کاسته شده و رو به برهنه گرائی میرود. دخترکان هرزه ای که با این وضع پوشش و آرایش کرده در بعضی تلویزیونها ظاهر میشوند و به رقص و آوازخوانی میپردازند و تا با مردان هم صحبت میشوند دهنشان تا گوششان باز میشود، آیا بوی از مسلمانی برده اند؟ آن زنانی که هفت قلم آرایش میکنند و در اجتماع، محافل و مخصوصاً در تلویزیونها به عنوان گوینده ظاهر میشوند، آیا نمی دانند در مخالفت با پیامبر خدا جبهه میگیرند؟ باید بدانیم که با این اعمال ضد اسلامی قلب پیامبر خدا را به درد میآوریم. راستی آیا این زنان و مردان صاحبان این عده از رسانه ها فکر نمی کنند این دنیای فانی چند صباحی است و میگذرد و قبری است و قیامتی و سوال و جوابی؟ آیا این دخترکان فریب خورده نمی دانند که تا جوان هستند در این گونه محافل به آنان اهمیت داده میشود اما به زودی با چین و چروک شدن و افتادن گرد پیری به صورت آنان، دورۀ شان ختم میشود و کالای دیگری (دختر جوانتری) و بازار دیگری به وجود میآید؟! آنچه را بطور جان کلام میتوان گفت، وضعیت فرهنگی آشفته است، خیلی بیشتر از اینکه در این مقاله بگنجد؛ اما به هر صورت خواست جدی ما از جناب رئیس جمهور و پارلمان، رسیدگی جدی به عملکردهای وزارت اطلاعات و فرهنگ است. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





