google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
افزایش بیماری سرخکان در میان کودکان در فاریاب
مسئولان در شفاخانه ولایتی شهرمیمنه از افزایش بیماری سرخکان میان کودکان در این ولایت خبر می دهند. به گزارش انصار، آنان عوامل افزایش این بیماری میان کودکان را عدم تطبیق واکسین سرخکان، تغذیه نامناسب و عدم رعایت حفظ الصحه شحصی و محیطی عنوان می کنند. این مسولان می افزایند که بی توجهی خانواده ها برای تطبیق واکسین، تغذیه نامناسب و مراعات نکردن حفظ الصحه شخصی و محیطی سبب افزایش این بیماری شده است. داکتر آرش آگاه متخصص سرویس داخله اطفال شفاخانه ولایتی شهرمیمنه به کلید گفته است که سرخکان یک بیماری ساری و غیر قابل تداوی بوده که یگانه راه جلوگیری از آن تطبیق واکسین مطابق به تقسیم اوقات آن می باشد. او افزود که در دو ماه اول سال روان نزدیک به 200 کودک مصاب به سرخکان را در این شفاخانه بستری کرده اند که از این میان دو کودک نیز از اثر این بیماری جان باخته اند. به گفتۀ او، آمار مبتلایان به این بیماری در دو ماه اخیر در مقایسه با سال گذشته به شدت افزایش یافته است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





