google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
خواست متقی از بنیاد آغاخان؛ برای فراهم نمودن تداوی مریضان سرطانی
مولوی امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه حکومت طالبان در دیدار با نجم الدین نجم، رییس اجرائیهٔ بنیاد آغاخان از وی خواست تا علاوه بر سایر فعالیت های خدماتی، زمینه تداوی مریضان سرطانی در داخل کشور را فراهم کند. به گزارش انصار، حافظ ضیا احمد تکل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه ای اکس اش نوشته است که در این دیدار، نجم الدین نجم، جزئیات فعالیت ها و همکاری های این بنیاد در بخش صحت، فرهنگ و بازسازی در افغانستان را شریک کرد. نجم افزود که پیشرفت هایی چشمگیری به همکاری بنیاد آغاخان در بخش طبی صورت گرفته است. مولوی امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه حکومت طالبان نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از خدمات، همکاری ها و فعالیت های جاری این بنیاد، توصیه کرد که نهاد یادشده فعالیت های خود را به منظور رفاه مردم افغانستان به سایر بخش ها گسترش دهند، به ویژه بخشی خاص برای تداوی مریضان سرطانی فعال کند تا تداوی مریضان در داخل کشور صورت گیرد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





