google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
امریکا از موسس تلگرام غرامت میگیرد
بنا بر حکم دادگاه در منطقه جنوبی نیویورک، با توجه به شکست پروژه طرح اوراق بهادار (اس ای اس)، موسس تلگرام باید غرامت پرداخت کند. به گزارش خبرگزاری انصار به نقل از اسپوتنیک، این تصمیم هنوز قطعی نیست، اما قاضی کوین کاستلا شانس پیروزی شرکت پاول دوروف را کم می داند. چنین حکمی از دارایی دوروف 1.3 میلیارد دالر کم می کند، زیرا وی قول داده بود در صورت عدم موفقیت پروژه ، آنچه را که تلگرام برای توسعه و توسعه آن هزینه کرده است به سرمایه گذاران بازگردد - این مبلغ 77 درصد کل این پروژه است. در ماه اکتوبر سال گذشته شکایتی را علیه تلگرام مطرح شد که در نتیجه، این پیام رسان مجبور شد که راه اندازی رمزنگاری را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا حالت تعلیق درآورد. این آژانس معتقد است که این شرکت از قبل فرصتی برای سرمایه گذاری در فروش مجدد ارز رمزگذاری شده را به سرمایه گذاران قول داده بود، اما این کار را انجام نداد. دادگاه ادامه دارد و دوروف هنوز هم فرصت تجدید نظر دارد. با این حال ، دادگاه با تمام استدلال های موجود اعلام می کند که تغییر در حکم بعید است. همانطور که در تصمیم دادگاه ذکر ش ، عدم موفقیت پروژه ارز رمزنگاری شده به اعتبار ویژه تلگرام و دوروف آسیب خواهد رساند و همچنین برای جذب سرمایه لازم توسعه پیام رسان مشکلاتی را ایجاد می کند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





