google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ویروس کرونا در افغانستان، شمار مبتلایان به 21 تن رسید
وزارت بهداشت/ صحت عامه افغانستان اعلام کرد که پنج واقعه مثبت تازه ویروس کرونا در کشور در 24 ساعت گذشته به ثبت رسیده است. دو مورد مثبت در ولایت هرات، دو مورد مثبت در ولایت لوگر و یک مورد مثبت در ولایت بادغیس به تازگی ثبت شده است. روز گذشته (یک شنبه، 25 حوت) وزارت صحت افغانستان شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را ۱۶ نفر گفته بود. ۱۰ مورد در ولایت هرات، ۳ مورد در ولایت سمنگان، یک یک مورد در ولایت های کاپیسا، بلخ و دایکندی پیش از این ثبت شده بود. وحیدالله مایار، سخن گوی وزارت صحت عامه صبح امروز اعلام کرد که «تا اکنون نمونه 263 واقعه مشکوک در لابراتوارهای وزارت صحت عامه آزمایش گردیده است که نتایج 21 نمونه مثبت و 242 نمونه منفی می باشد.» آمار رو به افزایش واقعات مثبت ویروس کرونا در افغانستان تا کنون سبب شده است که تمام مؤسسات آموزشی به شمول مکاتب و دانشگاه ها تعطیل، برگزاری جشن نوروز و دیگر مراسم های سنتی لغو و مسابقات و برنامه های ورزشی نیز تعطیل شود. روز گذشته وزارت تحصیلات عالی از تعویق امتحان سراسری کانکور نیز خبر داد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





