google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
موبایل را به اتاق خواب نبرید!
اگر کم خواب شده اید و تمام روز آشفته و کسل هستید به جای توجه به رژیم غذایی و تغییرات هورمونی عادت های غلط خود را اصلاح کنید. به گزارش انصار به نقل از منابع؛ پژوهشگران معتقدند وابستگی به تلفون هوشمند یکی از عوامل کم خوابی و آشفتگی میان جوانان امروزی محسوب می شود و موبایل می تواند یکی از عوامل کم شدن توانایی هایتان باشد. بررسی ها نشان می دهند اگر بعد از ساعت 9 شب با تلفون هوشمند تان کار کنید از کیفیت خواب شما کاسته می شود و به همین دلیل در طول روز احساس کسالت می کنید. گفتنی است، افرادی که نمی توانند شب ها از موبایلشان دل بکنند، فردای آن روز احساس کسالت زیادی می کنند نتایج مطالعات نشان می دهند سایر لوازم مانند تبلت، کمپیوتر، لپ تاپ و... کم ترین تاثیر در کم خوابی و یا بدخوابی را دارند. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





