درباره ما  |  ارتباط با ما  |  RSS  |  آرشیو  |  1403-02-06  |  2024-04-25  |  بروز شده در: 1403/02/06 - 05:40:4 FA | AR | PS | EN
عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار حکومت طالبان است             حمایت حکومت طالبان از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین            قدرتهای بزرگ هسته‌ای بطور غیرمستقیم در اوکراین می‌جنگند             طالبان خواستار ارتقأ سطح دیپلوماتیک افغانستان در قزاقستان شدند            پاکستان : ایران و چین شرکای معتمد ما هستند            بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا یکهزار» آمادگی می گیرد            لیورپول به اورتون باخت، یونایتد مقابل شفیلد پیروز شد            روابط حسنه خویش را با کشور‌های همسایه و منطقه محکم نموده‌ایم            شکست تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل تاجکستان             روابط مثبت روسیه با حکومت طالبان ادامه خواهد داشت            یک هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل سفر کرده است             هدف دشمنان افغانستان؛ تضعیف و تجزیه کشور است             بیش از ۷ هزار پناهجوی افغان طی ۱۰ روز اخیر از پاکستان اخراج شدند            اعتراض به حکم ابتدایی در مورد میر رحمان رحمانی را رد شد            جنگ اوکراین برای ارتش امریکا حکم رگه طلا را دارد            






تاریخ نشر: 1398/11/21 - 16:03:2
تعداد بازدید: 597
با دوستان خود به اشتراک بگذارید

طوفان سیارا غرب و شمال غرب اروپا را درنوردید
طوفان سیارا غرب و شمال غرب اروپا را درنوردید

طوفان ویرانگر موسوم به «سیارا» شامگاه یکشنبه و بامداد دوشنبه بریتانیا و بخش‌هایی از شمال و شمال‌ غربی اروپا را درنوردید و باعث ایجاد خسارت‌، اختلال در سفرهای هوایی و زمینی و قطع برق شد.

ایرلند

به گزارش خبرگزاری انصار به نقل از یورونیوز، سازمان ملی هواشناسی ایرلند اخطار وضعیت زرد طوفان را برای کل کشور صادر کرده است.

این سازمان سرعت میانگین باد در ایرلند را بین ۶۵ تا ۸۰ و حداکثر آن را در برخی نقاط ۱۳۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرده است.

دولت ایرلند در مورد خطر موج‌های بلند در آب‌های ساحلی این کشور هشدار داده و وضعیت نارنجی اعلام کرده است.

به فیسبوک خبرگزاری انصار بپیوندید

از سوی دیگر به دلیل وضعیت طوفانی و بدی شرایط آب و هوایی در ایرلند مراسم ویژه آغاز پایتختی فرهنگی اروپا در شهر گالوی ایرلند لغو شد. گالوی به همراه شهرپ ریه‌کا در کرواسی به طور مشترک به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا در سال ۲۰۲۰ معرفی شده‌اند.

بریتانیا

آژانس ملی هواشناسی بریتانیا، مت‌ آفیس درباره جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها ۱۲۳ مورد وضعیت اضطراری و ۱۵۹ اخطار سیل اعلام کرد. رکورد سرعت باد در این کشور در روز گذشته ۱۳۸ کیلومتر بر ساعت در منطقه کپل کوریگ واقع در شمال ولز ثبت شده است.

دست کم ۱۰ شرکت ریلی در بریتانیا به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی در این کشور سفر قطارهای خود را لغو کرده و حدود ۲۰ شرکت دیگر نیز حرکت قطارها را به تأخیر انداختند. شکسته شدن و سقوط شاخه‌های درختان بر اثر وزش باد شدید در بریتانیا به سیم‌های برق روی ریل‌ها و خود قطارها آسیب رسانده است.

در بریتانیا چندین پرواز بر اثر وزش طوفان سیارا در روز یکشنبه لغو شد و فرودگاه هیتروی لندن و چندین شرکت هواپیمایی دیگر در تلاش هستند تا با افزایش پروازها در روزهای آینده، لغو پروازهای آخر هفته گذشته را جبران کنند. شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز نیز پیشنهاد داده است که پروازهای داخلی و اروپایی در جایی خارج از فرودگاه هیترو مانند فرودگاه گاتویک و لندن سیتی انجام شود.

به دلیل وزش باد شدید محدودیت‌هایی برای رفت و آمد روی پل معلق هامبر در شمال بریتانیا در نظر گرفته شد. تردد کامیون‌ها و سایر وسایل نقلیه سنگین نیز روز یکشنبه در جاده‌های بریتانیا ممنوع شد.

برخاستن موج‌های بلند در دریای ایرلند و کانال انگلیس سبب شد تا شرکت‌های کشتیرانی نیز حرکت شناورهای خود در این آبراه‌ها را لغو کنند. بندر تجاری اصلی بریتانیا یعنی دوور نیز در روز یکشنبه فعالیت خود را به حال تعلیق درآورد.

از سوی دیگر با آسیب دیدن برخی دکل‌ها و مراکز توزیع برق در جنوب شرقی بریتانیا، برق ۲۶ هزار و ۱۶۰ خانه در این منطقه قطع شد.

همچنین بسیاری از مسابقات ورزشی در بریتانیا از جمله مسابقه دو استقامت ده کیلومتری که قرار بود روز یکشنبه با شرکت حدود ۲۵ هزار نفر برگزار شود، به دلیل طوفان سیارا لغو گردید.

ملکه الیزابت دوم، پادشاه بریتانیا نیز به دلیل وزش باد شدید در لندن نتوانست مانند هر یکشنبه در مراسم دعای کلیسای ساندرینگهام شرکت کند.



پربازدیدها
پربحث ها



اخبار تازه را در موبایل خود ببینید.

ansarpress.com/m



نظرسنجی

به نظر شما با پذیرفتن خط دیورند و مرز فعلی بین افغانستان و پاکستان توسط افغانستان، صلح در افغانستان برقرار میشود؟

بله

خیر

معلومـ نیست

مشاهده نتایج


آخرین خبرها

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات بایدن عقب‌نشینی از افغانستان بود

عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار حکومت طالبان است

حمایت حکومت طالبان از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین

قدرتهای بزرگ هسته‌ای بطور غیرمستقیم در اوکراین می‌جنگند

طالبان خواستار ارتقأ سطح دیپلوماتیک افغانستان در قزاقستان شدند

پاکستان : ایران و چین شرکای معتمد ما هستند

بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا یکهزار» آمادگی می گیرد

لیورپول به اورتون باخت، یونایتد مقابل شفیلد پیروز شد

روابط حسنه خویش را با کشور‌های همسایه و منطقه محکم نموده‌ایم

شکست تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل تاجکستان

روابط مثبت روسیه با حکومت طالبان ادامه خواهد داشت

یک هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل سفر کرده است

هدف دشمنان افغانستان؛ تضعیف و تجزیه کشور است

بیش از ۷ هزار پناهجوی افغان طی ۱۰ روز اخیر از پاکستان اخراج شدند

اعتراض به حکم ابتدایی در مورد میر رحمان رحمانی را رد شد

جنگ اوکراین برای ارتش امریکا حکم رگه طلا را دارد

نگرانی اسرائیل از احتمال باز داشت نتانیاهو

پایان سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان

گفتگوی کابلوف و متقی درباره‌‌ی نشست آینده‌ی دوحه در مورد افغانستان

انفجار یک سرگلوله در کندهار جان سه کودک را گرفت

ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان

تثبیت صدر نشینی آرسنال با تحقیر چلسی

العین امارات با حذف الهلال به فاینل صعود کرد

بخیت خواستار رفع محدودیت‌های تحصیلی و کار زنان در افغانستان شد

بررسی موضوع گشایش بندر واخان از سوی چین


خبرهای پزشکی


خبرگزاري انصار ©  |  درباره ما  |  ارتباط با ما  |  نسخه موبایل  |  پیوندها  |  طراحى و پشتيبانى توسط: شركت شبكه نگاه
استفاده از مطالب اين سايت با ذكر منبع (لينك سايت) مجاز است.