google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
4 نظامی امریکایی در جنوب کشور كشته شدند
دفتر مطبوعاتی نظامیان خارجی مستقر در افغانستان موسوم به آیساف روز یكشنبه از كشته شدن چهار نظامی خارجی در جنوب كشور خبر داد. به گزارش انصار منابع خبری روز یكشنبه با انتشار خبر دفتر مطبوعاتی نیروهای خارجی مستقر در افغانستان نوشتند این چهار سرباز خارجی كه در جنوب افغانستان كشته شدند، امریكایی بودند. آیساف ملیت نظامیان كشته شده و محل دقیق این رویداد را اعلام نكرده است. اكثر نظامیان امریكایی در جنوب کشور مستقرند. روز شنبه نیز دو نظامی خارجی در جنوب و شرق افغانستان كشته شدند. برخی گزارشهای دیگر از كشته شدن این نظامیان بر اثر انفجار بمب كنار جاده ای و برخی دیگر بر اثر درگیری با نیروهای طالبان، حكایت دارد. با كشته شدن این چهار سرباز خارجی در جنوب كشور، تعداد سربازان كشته شدۀ خارجی در سال جاری تاكنون به ۱۴۰ تن رسیده است. افزایش شمار تلفات نظامیان خارجی در افغانستان درخواست كشورهای عضو ناتو را برای خروج از این كشور افزایش داده است. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





