google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
یک مرد امریکایی در نزدیکی کنگره خودش را آتش زد
پیامدهای تعطیلی دولت فدرال
یک مرد سیاهپوست امریکایی در نزدیکی ساختمان کنگره در یکی از پارک های ملی واشنگتن که به دلیل تعطیلی دولت فدرال بسته شده است، با ریختن بنزین بر روی خود، خودسوزی کرد. به گزارش انصار به نقل از پایگاه (نیویورک دیلی نیوز)، یک مرد سیاهپوست امریکایی روز جمعه به وقت محلی، در پارک ملی (National Mall) واشنگتن که به دلیل تعطیلی دولت فدرال امریکا از روز سه شنبه تعطیل شده است، بر روی خود بنزین ریخت و خودسوزی کرد.
گزارش های رسیده حاکی از آن است که فرد مذکور با بالگردهای امداد به یک بیمارستان محلی منتقل شد و هم اکنون در وضعیت وخیم جسمانی قرار دارد. بر اساس این گزارش، شعله های آتش و دود ناشی از این خودسوزی از ساختمان کنگره قابل مشاهده بود و این حادثه درست یک روز بعد از تعقیب و گریز در مقابل کنگره و تیراندازی رخ داده است که نهایت آن ماجرا به کشته شدن یک زن در مقابل ساختمان کنگره منتهی شد.
حادثه خودسوزی مرد امریکایی حدود ساعت 16:30 روز جمعه بین موزیم هوا و فضا و گالری ملی رخ داد. افرادی که شاهد آن ماجرا بودند به سمت مرد سیاهپوست دویدند تا با استفاده از لباس هایشان به او که غرق در آتش شده بود کمک کنند. گزارش ها نشان می دهد که 80 درصد از بدن این مرد امریکایی را آتش فراگرفته بود. سخنگوی آتش نشانی اعلام کرد که فردی که خودسوزی کرده است از جراحات بسیار شدیدی رنج می برد اما در صحنه حادثه هوشیار بود نفس می کشید.
هنوز انگیزه های این خودسوزی مشخص نیست اما احتمال می رود که تعطیلی دولت فدرال که زندگی صدها هزار امریکایی را تحت تأثیر قرار داده است و بسیاری از کارکنان غیرضروری امریکا به ویژه در واشنگتن را به مرخصی بدون حقوق و اجباری فرستاده است، یکی از انگیزه های اصلی این خودسوزی باشد. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





