google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
حمله انتحاری در پایتخت افغانستان با 27 کشته و زخمی
در حمله انتحاری بعد از ظهر امروز در شهر کابل، دستکم 5 نفر کشته و 22 تن دیگر زخمی شده اند. حوالی ساعت 4:00 بعد از ظهر امروز سه شنبه (9 عقرب) انفجاری در جاده چهاردهم منطقه وزیر اکبر خان در مربوطات حوزه دهم امنیتی شهر کابل رخ داد. دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع ملی گفته است که انتحارکننده فردی پیاده بوده است. آقای وزیری در صفحه فیسبوک خود نوشته است: حوالی ساعت 4:00 بعد از ظهر در سرک چهاردهم وزیر محمد اکبر خان دورتر از ریاست روابط المللی وزارت دفاع ملی حمله اننحاری صورت گرفته است که خوشبختانه به منسوبین وزارت دفاع ملی کدام آسیب نرسیده است . به نظر می رسد که هدف مهاجم انتحاری، ریاست ارتباطات خارجی وزارت دفاع بوده است. انفجار در منطقه ای دیپلماتیک شهر کابل رخ داده که در این منطقه شماری از سفارتخانه های خارجی قرار دارد. تاهنوز مقام های امنیتی درباره تلفات این انفجار چیزی نگفته اند. اما وحید مجروح سخنگوی وزارت صحت عامه در مصاحبه با رسانه ها گفته است که تاکنون 5 کشته از جمله یک زن و 22 زخمی به بیمارستان ها منتقل شده اند. گروه تروریستی داعش مسوولیت این حمله را به عهده گرفته است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





