google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
پایان حملات راکتی بر فرودگاه کابل؛ 1 کشته و 11 زخمی
مقام های وزارت داخله افغانستان می گویند که حملات تروریستی بر فرودگاه ولایت کابل پس از کشته شدن 3 مهاجم به پایان رسید. نجیب دانش، سرپرست دفتر سخنگوی وزارت داخله می گوید که پس از حمله راکتی بر فرودگاه کابل یک موشک بر منزل مسکونی در ساحه پکتیاکوت از مربوطات حوزه نهم شهر کابل اصابت کرده که در نتیجۀ آن 1 زن کشته و 11 تن دیگر زخمی شدند. به گفتۀ آقای دانش، تمامی کشته و زخمی های این رویداد افراد ملکی می باشند. سرپرست سخنگوی وزارت داخله می افزاید که مهاجمان از یک منزل مسکونی فرودگاه کابل و تأسیسات دولتی را هدف قرار می دهند. او می گوید، پس از عملیات پاک سازی تمامی مهاجم از پا درآمدند و ساحه در کنترل نیروهای امنیتی درآمده است. ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان با فرستادن اعلامیه یی به رسانه ها گفته است که هدف این حملات راکتی، هواپیمای حامل وزیر دفاع آمریکا در فرودگاه کابل بوده است. همزمان با این، گروه داعش نیز مسؤولیت حمله بر فردودگاه کابل را به دوش گرفته است. حوالی ساعت 11 پیش از چاشتِ امروز (چهارشنبه) فرودگاه کابل هدف حملات راکتی قرار گرفت که این حملات ساعت ها به درازا کشید.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





