google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
وزیر خارجه بر گسترش همكاری با ایران تاكید كرد
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به روابط نزدیك و همكاری های افغانستان و ایران در عرصه های مختلف بر اهمیت نقش تهران برای كمك به ثبات افغانستان پس از خروج كامل نیروهای خارجی تاكید كرد. به گزارش انصار، زلمی رسول وزیر امور خارجه در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری ایرنا، دیدار دو جانبه خود را با محمد جواد ظریف، همتای ایرانیش خوب توصیف كرده و گفت: آقای ظریف از دوستان قدیمی ما هستند و ما بسیار خوشحال هستیم كه ایشان در سمت وزیر خارجه ایران قرار دارند و ما ایشان را از هنگام كنفرانس بن درباره افغانستان میشناسیم. وزیر امور خارجه کشور با تاكید بر روابط نزدیك افغانستان و ایران گفت: دو كشور در همه زمینه ها دارای روابط نزدیك و همكاری تنگاتنگی هستند. زلمی رسول درباره همكاری افغانستان با ایران پس از خروج نیروهای خارجی در سال ۲۰۱۴ از خاك افغانستان گفت: روند این همكاری رو به افزایش خواهد گذاشت. وی درباره تاثیرات همكاری امنیتی دو كشور و اثرات آن بر ثبات افغانستان گفت: در ۱۰ سال گذشته همكاری ایران و افغانستان همیشه تاثیر گذار بوده و من معتقدم سطح این همكاری ها در آینده رو به گسترش خواهد بود. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





