google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
اعترافات جدید نخست وزیر پاکستان در مورد حملۀ خونین در چهارراهی زنبق کابل
نخست وزیر پاکستان برای نخستین بار در مورد یکی از صدها حملۀ انتحاری در افغانستان که همواره به پاکستان ربط داده شده، اعترافاتی را بیان داشته است. شاهد خاقان عباسی، نخست وزیر پاکستان می گوید در حملۀ مرگ بار چهارراهی زنبق در نزدیک سفارت آلمان کسانی دست داشتند که از پاکستان به کابل رفته بودند. نخست وزیر پاکستان این اظهارات را به تازه گی در گفت گو با روزنامۀ بریتانیایی فایننشیل تایمز، بیان داشته است. عباسی گفته است به نظر می رسد برای انجام این حمله سه یا چار نفر از مرز گذشته بودند و یک موتر نیز از مرز گذشته بود. او گفته است که سپس از این موتر به هدف انجام یک انفجار برابر ساختمان یک سفارت خانه در کابل استفاده شده بود. این در حالی ست که بعدا گزارش هایی به نشر رسید که آلمان از این حمله آگاه بوده و نه تنها پیشاپیش تمام کارمندان سفارتش را از ساختمان آن بیرون کرده که با حکومت افغانستان نیز این مسئله را در میان گذاشته است. باید یادآور گردید که در آن حمله که در ۱۰ جوزای سال جاری با استفاده از یک تانکر فاضلاب مملو از مواد انفجاری انجام شد، دست کم ۱۵۰ تن جان باختند و هم چنان حدود ۴۰۰ نفر دیگر نیز زخمی گردیدند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





