google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تظاهرات علیه نیروهای خارجی در ولایت زابل
صدها نفر از شهروندان ولایت زابل برای دومین روز، علیه نیروهای خارجی در این ولایت تظاهرات كردند و توقف كشتار غیر نظامیان را خواستار شدند. به گزارش انصار به نقل از رسانه ها، صدها تن از مردم ولایت زابل دیروز (یكشنبه) نیز در اعتراض به قتل دو عضو یك خانواده به دست نظامیان خارجی تظاهرات كردند. بر اساس این گزارشها تظاهر كنندگان با اعتراض شدید به ادامه كشتار غیر نظامیان افغان در عملیات های نظامیان خارجی اعتراض كردند و اخراج نیروهای خارجی از این ولایت را ضروری دانستند. روز شنبه اعلام شد نیروهای افغان و خارجی در عملیاتی در ولسوالی شاه جوی ولایت زابل هشت شبه نظامی طالبان را بقتل رسانده اند. سخنگوی وزارت امور خارجه کشور نیز روز یكشنبه در كنفرانس هفتگی از عملكرد نیروهای خارجی در ۱۱ سال گذشته انتقاد كرد و گفت نظامیان خارجی در این مدت اشتباهات زیادی را در افغانستان مرتكب شده اند و تعدادی زیادی از غیر نظامیان افغان را به قتل رسانده اند. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





