google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
15 تن از زخمیان حادثه هرات به مشهد منتقل شدند هیأت عالی ریاست جمهوری وارد هرات شد
به دنبال حمله تروریستی شب گذشته بر مسجد جوادیه در شهر هرات، مسوول مطبوعاتی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات می گوید که ۱۵ تن از مجروحان این حمله به ایران منتقل شده اند. بهراد یوسفی به خبرنگار آوا گفت که هماهنگی ها لازم با مراکز درمانی شهر مشهد انجام شده و قرار است ویژه ترین امکانات برای درمان به این مجروحان اختصاص داده شود. وی افزود که آمبولانس های شفاخانه های هماهنگ شده در مشهد، در نقطه صفر مرزی مستقر شده اند تا زخمیان را منتقل کنند. یوسفی خاطرنشان ساخت که سرکنسولگری ایران در هرات آمادگی ارائه خدمات بیشتری را به مجروحان و آسیب دیدگان این رویداد دارد. از سویی هم محمد رفیق شیرزی، مدیر اداری شفاخانه حوزوی هرات می گوید که سرکنسولگری ایران در هرات از شب گذشته تاکنون در قسمت صدور ویزا به مجروحان همکاری داشته است. او همچنین آمار نهایی این حادثه را ۲۹ شهید به شمول دو کودک و ۶۴ زخمی عنوان کرد. در همین حال، هیات مقام عالی ریاست جمهوری به هدف ابراز همدردی و غم شریكی با خانواده ها و بازماندگان حمله تروریستی شب گذشته، امروز وارد ولایت هرات شد. به نقل از آوا، جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات به آوا گفت که این هیأت متشکل از نمایندگان ارشد ادارات مختلف به شمول مشاورین رییس جمهور، وزیر دولت در امور اصلاحات سكتور امنیتی، معین ارشد امنیتی و نمایندگان وزارت های دفاع ملی، امنیت ملی و ادارات ذیربط می باشد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





