google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تجاوز عربستان به یمن 16 هزار قربانی به همراه داشته است
بر اساس برآورد سازمان ملل
بیش از ۲ سال جنگ عربستان علیه یمن ۱۶ هزار قربانی به همراه داشته و فراگیر شدن بیماری وبا تعداد تلفات در این کشور را به شدت افزایش داده است. به گزارش خبرگزاری انصار به نقل از تسنیم،بر اساس گزارشی که سازمان ملل منتشر کرده 10 هزار تن از جان باختگان در یمن غیر نظامی هستند. بیش از یک هراز غیرنظامی یمنی نیز در دو سال گذشته به علت انفجار مین در این کشور کشته یا معلول شده اند. یمن فقیرترین کشور عرب خاورمیانه (غرب آسیا) است و تاکنون سه میلیون تن از مردم این کشور مجبور شده اند برای نجات جان خود از درگیری ها فرار کنند. برآوردها نشان میدهد دست کم 18 میلیون یمنی برابر با دو سوم جمعیت این کشور هم اکنون به کمک های انساندوستانه نیاز دارند. بسیاری از یمنی ها در آستانه قحطی و گرسنگی قرار دارند و دست کم 8 میلیون کودک در گرسنگی و تشنگی روزگار میگذرانند. همچنین دست کم نیم میلیون تن از مردم این کشور به علت تخریب زیرساخت ها در سه ماه گذشته به بیماری وبا مبتلا شده اند که در این میان نزدیک به دو هزار نفر جان خود را از دست داده اند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





