google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ارگ، برای دامن زدن به اختلافات قومی 350 کاربر فیسبوکی استخدام کرده است غنی بیشتر به نفع امریکا کار میکند تا به منافع ملی افغانستان
معاون اول مجلس:
معاون اول مجلس گفت: رییس جمهور غنی ثبات سیاسی را در کشور از بین برده است و خودش هیچ نگرانی ندارد؛ زیرا پاسپورت امریکایی در جیب اش است و بیشتر به نفع امریکا کار میکند تا به منافع ملی افغانستان. معاون اول مجلس نمایندگان میگوید که ارگ ریاست جمهوری به منظور تبلیغات سوء و دامن زدن به اختلافات قومی در افغانستان ۳۵۰ نفر کاربر فیسبوکی استخدام کرده است. به گزارش خبرگزاری انصار به نقل از جمهور؛ همایون همایون معاون اول مجلس نمایندگان در نشست عمومی امروز (چهارشنبه ۲۸ سرطان) این مجلس گفت: ارگ ریاست جمهوری به منظور دامن زدن به اختلافات قومی ۳۵۰ کاربر شبکه های اجتماعی به ویژه فیسبوک را استخدام کرده است؛ امیدوارم مردم افغانستان تحت تاثیر چنین تبلیغات قرار نگیرند. آقای همایون افزود، کاربران فیسبوکی ارگ ریاست جمهوری سفر نمایندگان مجلس به ولایت کندهار را نیز در راستای همین تبلیغات سوء، قومی جلوه میدهد. بیش از ۶۰ نماینده مجلس هفته گذشته به منظور حمایت از نیروهای امنیتی به ولایت کندهار رفته بودند و از عملکردهای جنرال رازق فرمانده پلیس کندهار قدردانی کردند. معاون اول مجلس گفت: رییس جمهور غنی ثبات سیاسی را در کشور از بین برده است و خودش هیچ نگرانی ندارد؛ زیرا پاسپورت امریکایی در جیب اش است و بیشتر به نفع امریکا کار میکند تا به منافع ملی افغانستان. به گفته وی، ایتلاف های سیاسی نیز به منظور جلوگیری از تک تازی های رییس جمهور ایجاد شده اند. لالی حمیدزی دیگر عضو مجلس نیز گفت: برخی مشاوران رییس جمهور ۳۵۰ کاربر فیسبوکی به منظور دامن زدن به اختلافات قومی استخدام کرده است. آقای لالی خاطر نشان کرد، حکومت به جای این که مشکلات داخلی خود را حل کند به اختلافات قومی در کشور دامن میزند. او از مشاور رییس جمهور که این کاربران فیسبوکی را به منظور دامن زدن به اختلافات قومی استخدام کرده، نام نبرد؛ اما پیش این از گفته های وجود داشت که حنیف اتمر مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری ده ها کاربر فیسبوکی استخدام کرده است. به گفته وی، مشاورین رییس جمهور که به اختلافات قومی دامن میزنند، در واقع خائینان ملی هستند. این عضو مجلس نیز تاکید کرد که نمایندگان مجلس بر ضد نظام نیستند بلکه در راستای تحکیم وحدت ملی در کشور تلاش میکنند. این در حالی است که پیش از این نیز شماری اعضای شورای ملی از بیکارگی مشاوران ارگ ریاست جمهوری و قصر سپیدار انتقاد کرده و نیز گفته اند که برخی از مشاوران رییس جمهور در پی بهره برداری های شخصی از جمله استخدام نزدیکان شان در ادارات و سهم گرفتن از قراردادهای دولتی هستند. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





