google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
400 کشته به خاطر چند لیتر بنزین در پاکستان
در حالیکه بیش از یک هفته از حادثه دلخراش آتش سوزی تانکر حمل سوخت در پاکستان می گذرد، دولت اسلام آباد با عدم اعلام آمار دقیق کشته شدگان این حادثه سعی می کند بر فقر مردم در جنوب پنجاب سرپوش گذارد. (طارق بشیر چیمه) از مسئولان ارشد حزب (مسلم لیگ) شاخه (قاعد اعظم) در واکنش به آمار تلفات انفجار تانکر سوخت اعلام کرد که برادران (شریف) برای بهبود زندگی مردم در جنوب (پنجاب) هیچ اقدامی انجام نداده اند. وی ادامه داد: فقر کار را به جایی رسانده که به خاطر چند لیتر بنزین مردم مجبورند با جان خود بازی کنند. بشیر چیمه تاکید کرد که آمار واقعی کشته شدگان حادثه آتش سوزی تانکر حمل سوخت در (بهاولپور) بیش از 400 نفر است اما دولت این آمار را 200 کشته اعلام کرده است تا بر حقایق سرپوش گذارد. عضو ارشد حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم پس از دیدار با زخمی های حادثه بهاولپور به خبرنگاران گفت که پس از دیدار با رئیس این منطقه، مشخص شد که آمار کشته شدگان بیش از 400 نفر است. وی خاطرنشان کرد که از مسئولان منطقه خواسته تا فهرست گمشدگان را نیز تهیه کنند. بشیر چیمه اظهار داشت که برای جلوگیری از این قبیل حوادث باید قوانینی تصویب شود اما متاسفانه در جنوب ایالت پنجاب فقر و غربت بیداد می کند. عضو حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم تصریح کرد: شنیدن این خبر که (شهباز شریف) سروزیر پنجاب برای انتقال زخمی های این حادثه به بیمارستان بالگرد فرستانده لطف نیست در عین حال این بالگردها از اموال دولتی بوده است
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





