google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
یک پاکستانی همکارش را به دلیل بوی بد پا هایش کشت
دادگاه امارات متحده عربی یک پاکستانی را که همکارش را به دلیل بوی بد پا هایش به قتل رسانیده بود به 5 سال زندان محکوم نمود. دادگاه امارات متحده عربی یک شهروند 22 ساله پاکستان را به جرم قتل همکارش به 5 سال زندان محکوم نمود. پس از ختم دوره زندان او به کشورش دیپورت خواهد شد. قتل در تابستان 2016 هنگام استراحت بعد از ظهر اتفاق افتاد. مردان در اطاق بدون ایرکاندیشن خوابیده بودند و مرد جوان ازینکه همکارش هنگام استراحت همواره پاهایش را پیش بینی او میگرفت ناراحت شده بود. به ویژه که پا های اوبوی نامطبوع و بسیار بدی را دارا بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





