google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
عادی شدن روابط بین عربستان و اسرائیل
ریاض خواستار تشکیل دولت فلسطین در سرحدات 1967 میلادی در ازای عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر قدس است. یک منبع اسرایئلی از آمادگی عربستان برای عادی سازی کامل روابط با اسرائیل در صورت برآورده شدن یک شرط خبر داد. یک منبع سیاسی اسرائیلی بر آمادگی عربستان برای عادی سازی کامل روابط خود با اسرائیل در صورت موافقت اسرائیل با تشکیل دولت فلسطین در سرحدات 1967 میلادی تاکید کرد. یک منبع نزدیک به بنیامین نتانیاهو صدراعظم اسرائیل نیز بدون اشاره به هیچگونه جزئیات، تاکید کرد که تحولات در روابط اسرائیل با کشورهای عربی خلیج فارس به وقوع خواهد پیوست. نشریه تایمز نیز دو روز قبل در گزارشی نوشت که اسرائیل و عربستان سعودی احتمالا در مسیر برقراری ارتباطات اقتصادی هستند که مقدمه عادی سازی روابط بین ریاض و تل آویو است. به نوشته رویترز، اگر دو طرف - که دشمن ایران هستند - روابط خود را گسترش میدهند و وضعیت منطقه شرق میانه دچار مشکلات خواهد شد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





