google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
پیمان ننگین افغانستان با امریکا بازنگری شود
نماینده مجلس افغانستان:
یک عضو مجلس نمایندگان افغانستان گفت: نمایندگان وجدان های خود را بیدار کنند و پیمان ننگین با امریکا را بازنگری کنند؛ حکومت چرا امریکا را مورد بازخواست نمی کند و از این کشور نمی پرسد که چرا به دنبال افزایش نیروهای نظامی در افغانستان است؟ اعضای مجلس نمایندگان افغاستان اعلام کردند تا زمانیکه امریکا به تعهدات خود نسبت به افغانستان صادقانه عمل نکند، افزایش سربازان امریکایی نیز به خاطر پایان جنگ در افغانستان نخواهد بود. مولوی عبدالرحمن رحمانی یک عضو مجلس نمایندگان افغانستان در رابطه با افزایش ناآرامی ها در کشور گفت: نمایندگان مجلس باید وجدان های خود را بیدار کنند و پیمان ننگین با امریکا را بازنگری کنند؛ حکومت چرا امریکا را مورد سرزنش و بازخواست قرار نمی دهد و از این کشور نمی پرسد که آیا تاکنون به وعده های خود عمل گرده که اکنون به دنبال افزایش نیروهای نظامی در افغانستان است؟ رحمانی افزود: افزایش شمار نیروهای امریکایی و دادن صلاحیت های بیشتر به آنان برخلاف پیمان امنیتی بوده و در واقع (اشغال افغانستان) خواهد بود. وی با اشاره به این که امریکا در افغانستان به دنبال مقاصد خود است، تاکید کرد که اگر اینطور نیست چرا به تعهداتی که در پیمان امنیتی داده است وفا نمی کند. عبدالطیف پدرام دیگر عضو مجلس نمایندگان افغانستان نیز گفت: با آمدن سربازان بیشتر امریکایی به افغانستان جنگ در شمال و غرب کشور تشدید خواهد شد؛ زیرا افزایش نا امنی ها در شمال یک پروژه است. پدرام تاکید کرد: استراتژی جدید امریکا در مورد افغانستان مشکل ناامنی را در این کشور حل نمی کند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





