google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
سه بازیکن تیم کریکت افغانستان از شرکت در مسابقات محروم شدند
به دلیل مشکلـات اخلـاقی
سه بازیکن تیم ملى کریکت افغانستان به دلیل برخی مشکلات اخلاقی از شرکت در مسابقات محروم شدند. به گزارش خبرگزاری انصار به نقل از فارس، فدراسیون کریکت افغانستان اعلام کرد که سه بازیکن تیم ملى کریکت افغانستان به دلیل برخی مشکلات اخلاقی از شرکت در مسابقات محروم شدند. در اطلاعیه ای که در تاریخ ١٣ثور از سوى فدراسیون افغانستان منتشر شد، آمده است که (نجیب الله تره کى)، (افتاب عالم) و (نورالحق ملکزی)، در جریان رقابت هاى خصوصى میلیون جام کریکت در کابل، مرتکب اشتباهات اخلاقى شده بودند. بر اساس رای کمیته (دسپلین) فدراسیون کریکت افغانستان، (نجیب تره کى) تا ده ماه نمی تواند در بازى هاى داخلى و بین المللى شرکت کند و از امتیازات این فدراسیون محروم است. (آفتاب عالم) نیز به مدت چهار ماه محدودیت وضع شده که بر اساس آن، در بازى هاى داخلى و بین المللى شرکت کند. (نورالحق ملکزى) بازیکن سوم افغانستان،تا دو ماه در مسابقات داخلى نمی تواند شرکت کند. این نخستین بار است که فدراسیون کریکت افغانستان، برای بازیکنان خود تحریم وضع می کند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





