google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
پاکستان حمله هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی را به خاک خود محکوم کرد
پاکستان حمله هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی را به خاک خود محکوم کرد پاکستان روز جمعه در واکنش به کشته شدن هفت تن در حمله هواپیماهای بدون سرنشین در منطه وزیرستان شمالی، پایان حملات این هواپیماهای امریکایی را به منطقه قبیله نشین این کشور خواستار شد. به گزارش انصار به نقل از خبرگزاری آلمان از اسلام آباد، وزارت امور خارجه پاکستان دیروز ساعاتی پس از حمله به روستای درگه ماندی در منطقه قبایلی وزیرستان شمالی در مجاورت مرز افغانستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ( اسلام آباد به شدت حملات هواپیمای بدون سرنشین امریکایی را به خاک خود محکوم میکند.) بر اثر اصابت دو موشک به منطقه دست کم هفت تن کشته شدند. این منطقه تحت کنترل شبکه حقانی وابسته به طالبان قرار دارد. تازه ترین حمله هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی، دومین حمله از این دست به مناطق قبیله نشین پاکستان از زمان سفر جان کری وزیر امور خارجه امریکا به اسلام اباد در اوایل امسال به شمار میرود. کری در آن زمان از پایان قریب الوقوع حملات این هواپیماها در پاکستان سخن گفته بود. در بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان آمده است: (این حملات یکجانبه نقض آشکار تمامیت ارضی و حاکمیت پاکستان محسوب میشود و بر مناسبات دوجانبه تاثیر منفی میگذارد.) نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





