google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
القاعده به جنگ پهپادهای امریکایی میرود
رهبران القاعده با تشکیل ستادهای مهندسی ویژه در صدد مقابله با هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی هستند. به گزارش انصار به نقل ازخبرگزاری فارس در اسلام آباد، رهبران القاعده با تشکیل ستادهای مهندسی ویژه در تلاشند تا راهکاری برای مقابله با حملات پهپادهای امریکایی پیدا کنند. طبق اسناد محرمانه اطلاعاتی امریکا که در روزنامه (واشنگتن پست) منتشر شده است، رهبران القاعده در تلاشند تا با استفاده از نقاط آسیب پذیر هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی، روشی برای ساقط کردن، از کار انداختن یا ربودن آنها پیدا کنند. گزارشات حاکی از آن است که گروه القاعده از سال 2010 بدین سو، به دنبال تدوین یک استراتژی برای مقابله با حملات پهپادها بوده است. حملات پهپادهای امریکایی در یک دهه گذشته در نقاط مختلف جهان از جمله پاکستان، افغانستان، یمن و سومالی تاکنون بیش از 3 هزار تن که شمار زیادی از آنان غیرنظامی بودند را به کام مرگ فرستاده و موجب افزایش احساسات ضد امریکایی در سراسر جهان شده است. مقامات این کشورها از جمله پاکستان نیز اگرچه تاکنون بارها مراتب اعتراض خود را درباره ادامه این روند به گوش مقامات کاخ سفید رسانده اند اما واشنگتن همچنان اصرار دارد که این برنامه برای حفظ منافع ملی و حفاظت از جان شهروندان امریکایی ضروری است. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





