google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
اشپیگل: هزاران تن از شبهنظامیان سابق طالبان وارد آلمان شده اند
نشریه آلمانی اشپیگل گزارش داد، هزاران تن از شبه نظامیان سابق طالبان طی دو سال گذشته و در اوج بحران مهاجرتی اروپا، وارد آلمان شده اند. دفتر فدرال مهاجرت و پناهجویان آلمان به مقام های امنیتی اطلاع داده است که هزاران مهاجر طی روند پناهجویی خود را به عنوان شبه نظامی سابق طالبان معرفی کرده اند. طبق این گزارش دست کم 70 مرد افغان از سوی دادستانی کل فدرال مورد بررسی قرار گرفتند اما هنوز مشخص نیست که چه تعداد از آنها جزء شبه نظامیان فعال طالبان بوده اند. اشپیگل همچنین گزارش داد: شش تن از این پناهجویان برای ادامه بررسی ها در بازداشت به سر می برند و دادگاه های اولیه با حضور چندین تن دیگر به زودی آغاز خواهد شد. دفتر مهاجرتی و دادستان های فدرال هنوز در این رابطه اظهارنظری نکردند. دولت آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان به دلیل اتخاذ سیاست مهاجرتی درب های باز که موجی از مهاجران را روانه آلمان کرده است به شدت هدف انتقادات داخلی قرار دارد. سال گذشته میلادی هم چندین مورد حمله که از طریق مهاجران تازه وارد انجام شده بود، صورت گرفت. مرکل با جدیت تلاش دارد تا برای بار چهارم بتواند در انتخابات 24 سپتامبر به عنوان نخست وزیر پیروز شود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





