google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ادارات دولتی پاکستان در مرز هند تعطیل شدند
با ادامه درگیری ها در مرز هند و پاکستان در منطقه مورد مناقشه کشمیر، ادارات و نهادهای دولتی پاکستان در این منطقه تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند. به گزارش انصار به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد، ادامه درگیری ها در (خط کنترل) در مرز کشمیر، موجب تعطیلی همه نهادهای دولتی پاکستان در این منطقه شد. برهمین اساس، همه ادارات تا شعاع 3 کیلومتری خط کنترل برای مدت نامعلومی تعطیل شدند. این در حالی است که به گفته مقامات پاکستانی، در تازه ترین درگیری ها در مرز کشمیر که شب گذشته رخ داد، 2 زن کشته و هفت غیرنظامی دیگر پاکستانی نیز زخمی شدند. درگیری های مرزی هند و پاکستان از حدود 20 روز پیش، با کشته شدن پنج سرباز ارتش هند در مرز کشمیر آغاز شد. پس از آن تبادل آتش در این مرز ادامه پیدا کرد و مقامات 2 کشور هر یک دیگری را به نقض آتش بس متهم کردند. همچنین ادامه درگیری ها در مرز هند و پاکستان، مذاکرات صلح بین 2 کشور که پس از 3 سال توقف، به تازگی از سرگرفته شده بود را به حال تعلیق درآورد. با این حال، مقامات دو کشور تصریح کرده اند که سعی می کنند این موضوع را از طریق مذاکره حل و فصل کنند. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





