google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
اشرفغنی خواستار برگزاری یک کنفرانس منطقهیی شد
اشرف غنی رییس جمهور افغانستان، از سازمان ملل متحد درخواست کرده تا یک کنفرانس منطقه یی را به منظور بحث و اتخاذ اقدامات مشترک روی موضوعات مهم منطقه یی برگزار کند.آقای غنی که با مسیرو سلاو جینکا معاون سرمنشی سازمان ملل متحد در امور سیاسی در ارگ ریاست جمهوری دیدار و گفتگو داشته است، می گوید که سازمان ملل متحد باید در زمینه ایجاد هماهنگی ها و اتخاذ اقدامات مشترک منطقه یی نقش خود را ایفا کند. وی گفته است: (سازمان مللمتحد به هدف بحث و تصامیم مشترک روی موضوعات عمده منطقه، کنفرانسی را به سطح کشورهای منطقه برگزار نموده و نقش خویش در این راستا را ایفا نماید.) رییس جمهور افغانستان تاکید کرده که مناسبات و روابط برخی از دولت ها با عناصر غیرحکومتی برای ثبات و پیشرفت منطقه نگران کننده است. در همین حال، مسیرو سلاو جینکا گفته است که سازمان ملل متحد برای حل مسایل منقطه یی آماده ی هرگونه همکاری است. او گفته است که پیشنهاد رییس جمهور افغانستان را در باره برگزاری کنفرانس در سطح منطقه با سرمنشی سازمانملل متحد شریک خواهد ساخت.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





