google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ارتش رژیم صهیونیستی حالت آمادهباش فوقالعاده اعلام کرد
به دنبال عملیات استشهادی جدید در قدس
نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات جدید در قدس اشغالی، به حالت آماده باش فوق العاده در آمدند.در پی عملیات استشهادی جدید در قدس اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی حالت آماده باش فوق العاده اعلام کرد. ظهر امروز یکشنبه در پی عملیات استشهادی در شهرک اشغالی ارمون هنتسیف در جبل المکبر در قدس اشغالی، 6 نظامی صهیونیست کشته و ده ها نفر زخمی شدند که حال برخی از مجروحان بسیار وخیم گزارش شده است. رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که همه کشته شدگان و مجروحان در عملیات جدید در قدس، عضو یکی از گردان های کماندو بودند. گروه های فلسطینی در نوار غزه این عملیات را تبریک گفتند و آن را واکنشی طبیعی به جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین دانستند. جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز این عملیات را تبریک گفت و آن را واکنشی طبیعی به جنایات اشغالگران دانست. هفته گذشته نیز در پی عملیات های شهادت طلبانه جوانان فلسطینی علیه صهیونیست ها، دو تن کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند. سرزمین فلسطین از اوایل اکتبر سال 2015 میلادی تاکنون شاهد انتفاضه سوم است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





