google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
حمله مسلحانه در هرات 18 تن کشته برجای گذاشت
افراد مسلح به محل پروژه ساختمان سازی که منابع مالی آن از سوی آلمان تامین میگردد، حمله کردند به گزارش انصار به نقل از تی آر تی،در حملات بوقوع پیوسته در ولایت هرات ۱۸ تن کشته شدند. در یکی از این حملات، افراد مسلح با ورود به محل پروژه ساختمان سازی که منابع مالی آن از سوی آلمان تامین میگردد، ۹ کارگر ساختمانی و ۱ پلیس را به قتل رساندند. در دوره های اخیر افزایش حملات متوجه پروژه ها و شرکتهای خارجی فعال در افغانستان جلب توجه میکند. در انفجار بوقوع پیوسته در جنوب ولایت هراتص نیز ۸ تن منجمله زنان و کودکان نیز کشته شدند. در خبر دیگر از هرات عبدالرووف احمدی سخنگوی فرماندهی ولایت هرات گفت: سه تن از مخالفان مسلح که قصد داشتند حمله هایی انفجاری در این ولایت را انجام دهند؛ از سوی پلیس دستگیر شدند. آقای احمدی افزود: از نزد این افراد مقداری مهمات، موادانفجاری و یک عراده موترسایکل سه چرخ نیز به دست آمده است. او گفت که این افراد، مواد انفجاری همراه خود را داخل یک سه چرخ در میان کاه جابجا کرده بودند. سخنگوی پولیس ولایت هرات ادامه داد دستگیر شدگان، باشندگان اصلی ولایت هرات بوده اند و در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرده اند. سازمان ملل متحد اعلام کرد، میزان خشونتهای اعمالی در افغانستان در نیمه اول سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





