google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
آژانس امنیت ملی امریکا تکتک ایمیلهای شهروندان را کنترل میکند
گاردین:
آژانس امنیت ملی امریکا ضمن کنترل تک تک ایمیل ها، ایمیل های دارای کلیدواژه های خاص را ذخیره می کند. به گزارش انصار به نقل از فارس، گاردین در گزارشی به قلم (الکساندر ابدو) و (پاتریک تومی) نوشت: آن گونه که روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده است، آژانس امنیت ملی امریکا، محتوای تک تک ایمیل های ورودی یا خروجی از امریکا را بدون هرگونه هشداری مورد بازرسی قرار می دهد. بنابراین گزارش، آژانس امنیت ملی امریکا (NSA) تک تک ایمیل هایی را که شامل برخی کلیدواژه ها باشند را ذخیره کرده و باقی ایمیل ها را ذخیره نمی کنند و جالب تر اینکه برای هر ایمیل پردازش تنها چند ثانیه به طول می انجامد. بر اساس گزارش فوق، اگر شما به یک دوست در امریکا ایمیل بزنید این احتمال وجود دارد که یک کاپی از آن در NSA ذخیره شود. گاردین تاکید کرده است که این رفتار در تعارض با اصل چهارم قانون اساسی امریکا قرار دارد. این گزارش تاکید می کند که قانون اساسی امریکا جمع آوری ایمیل های مردم امریکا را که در یک چشم به هم زدن اتفاق می افتند، تایید نمی کند. دولت امریکا قانونی را که در سال 2008 به تصویب رسیده است و اجازه نظارت بر خارجی ها را صادر کرده است، توجیه این اقدام دانسته است اما مساله این است که مشخص نیست قانون مزبور تا چه حد اجازه می دهد که ارتباطات امریکایی ها تحت کنترل قرار گیرد. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





