google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
«جتهای سعودی بیمارستان پزشکان بدون مرز را بمباران کردند»
به گزارش منابع یمنی، در حمله جنگنده های سعودی به بیمارستان پزشکان بدون مرز در بخش رازح استان صعده در یمن دست کم چهار نفر کشته شده اند. همچنین برخی منابع دیگر می گویند 15 نفر هم در این حملات زخمی شده اند. تاکنون مقام های سعودی به این حملات واکنشی نشان نداده اند. این نخستین بار نیست که جنگنده های سعودی بیمارستان پزشکان بدون مرز در یمن را بمباران می کنند. اوایل ماه گذشته نیز جنگنده های سعودی به یک بیمارستان پزشکان بدون مرز در شهر تعز حمله کردند که در آن سه نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند. دو ماه پیش نیز سازمان پزشکان بدون مرز با انتشار خبری در صفحه توییتر خود اعلام کرد یک بیمارستان وابسته به این سازمان در استان صعده هدف حملات موشکی نیروهای سعودی قرار گرفت. این در حالی است که مونیکا ارپاگوس، مسئول بهداشت و درمان کمیته بین المللی صلیب سرخ در یمن، روز شنبه (19 دی) اعلام کرد با توجه به حملات مکرر هوایی، بیمارستان ها دیگر مانند گذشته مکان های امن و بی خطری نیستند. به گزارش کمیته بین المللی صلیب سرخ، در ماه های گذشته، جنگنده های عربستان در بیش از صد پرواز، تاسیسات بهداشتی و مراکز مراقبت درمانی را در یمن بمباران کرده اند. در این گزارش آمده است کمبود تجهیزات پزشکی جان زخمیان را تهدید می کند و پزشکان باید در ساختمان های آسیب دیده و با تجهیزات اندک، بیماران را درمان کنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





