google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ارتش پاکستان: تعرض به عربستان واکنش اسلامآباد را به دنبال خواهد داشت
ژنرال راحیل شریف، فرمانده ارتش پاکستان، تصریح کرده است که هر گونه تعرض به تمامیت ارضی عربستان پاسخ اسلام آباد را به دنبال خواهد داشت. این اظهارات شریف یکشنبه در بیانیهای پس از آن منتشر شد که محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان و وزیر دفاع عربستان سعودی در شهر راولپندی در مجاورت پایتخت پاکستان خواستار موضع گیری وی در این باره شد. سلمان پیشتر وارد اسلام آباد شده بود. وی دومین مقام ارشد سعودی است که ظرف هفته گذشته در بحبوحه تنش های فزاینده با ایران بر سر اعدام اخیر شیخ نمر روحانی برجسته شیعی به دست رژیم سعودی از پاکستان بازدید کرده است. شاهزاده سعودی قرار است با برخی دیگر از مقامات پاکستانی نیز دیدار کند. این دیدارها در حالی است که عربستان و برخی از متحدانش از قطع یا پایین آوردن سطح روابط دیپلماتیک خود با ایران خبر داده اند. روز گذشته وزیر امور خارجۀ ایران اعلام کرد تهران تا کنون اقدامات منفی عربستان را با بردباری پاسخ داده است چرا که ایران به دنبال تنش در منطقه نیست. محمد جواد ظریف عصر روز شنبه در دیدار با معاون وزیر امور خارجۀ چین افزود: (تعقل ایرانی با رویکردهای نسنجیده و خام مقامات عربستان همواره فاصله دارد.)
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





