|
داکتر عبدالله: شایعه دست داشتن حکومت در ناامنی، یک توطئه است
رهبران حکومت وحدت ملی میگویند: با افزایش ناامنی در کشور نباید تعهد آنان برای تامین امنیت زیر سوال برده شود. داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت که در پنجمین کنفرانس ملی مشورتی شوراهای انکشافی قریه در کابل سخن میگفت اظهار داشت که مخالفان مسلح در تلاش ایجاد فاصله بین مردم و دولت میباشند. داکتر عبدالله، هرگونه گمانه زنی مبنی بر این که خود دولت برای ناامنی ها در کشور برنامه ریزی میکند را به شدت رد نموده و آن را توطئه دشمنان خواند. داکتر عبدالله تصریح نمود: ما تعهد به تامین امنیت برای مردم خود داریم، میدانیم که مشکلات امنیت بیشترین تشویش ما را تشکیل میدهد؛ هیچ وقت تعهد حکومت برای این که ما میخواهیم در این کشور امنیت تامین شود؛ از امنیت جان و مال مردم افغانستان دفاع کنیم را زیر سوال نبردید. وی افزود: کم و کاستی و مشکلات وجود دارد و چالش ها هم وجود دارد... اگر در بین مردم تشویش باشد که خدای ناخواسته خود دولت برای ناامنی برنامه میریزد... این سوالات بعضا در ذهن مردم وجود میداشته میباشد از این مساله فقط دشمن های افغانستان، آن هایی که قتل و کشتار میکنند و آن هایی که نمی گذارند افغانستان به سلامت باشند میتوانند استفاده کند. در همین حال؛ محمداشرف غنی رییس جمهور کشور گمانه زنی ها مبنی بر این که خود دولت در ناامنی های کشور دخیل میباشد را تبلیغ دشمنان مردم افغانستان خواند. آقای غنی گفت: یک حکومتی که شب و روز در دفاع مملکت کمر بسته، سرش اتهام بسته میشود که خدای ناخواسته موجب بیامنی شده است؛ این تبلیغ دشمن ماست، این تبلیغ ضد روحیه ملی است. وی از نمایندگان شوراهای انکشافی قریه خواست تا در سراسر کشور با دادن پیام وحدت، اتفاق و همکاری این گونه توطئه دشمنان مردم افغانستان را خنثا کنند. گفتنی است که در پنجمین کنفرانس ملی شوراهای انکشافی قریه، 527 نماینده از شوراهای انکشافی از 319 ولسوالی کشور اشتراک کرده و طرح ها، مشکلات و پیشنهادات شان را با نهادهای ذیربط شریک ساختند و در مقابل، مسوولان حکومتی نیز تقویت این شوراها و رسیدگی به مشکلات آنان را از اولویت های کاریشان عنوان کردند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |