google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
سقوط یک هواپیمای نظامی امریکا در ننگرهار11خارجی کشته شد
پنتاگون یا وزارت دفاع ایالات متحده امریکا سقوط یک هواپیمای نظامی مربوط به این وزارت در شرق افغانستان را تایید کرده است. این وزارت با نشر خبرنامه ای گفته است که هواپیمای باربری (سی ۱۳۰) بامداد امروز در میدان هوایی جلال آباد مرکز ولایت ننگرهار دچار سانحه شد و لحظات پس از پرواز سقوط کرد. در خبرنامه گفته شده که در این سانحه هوایی ۱۱ نفر کشته شده که شامل ۶ سرباز ارتش امریکا و ۵ قراردادی غیرنظامی خارجی هستند. این مقام گفته است که بر اثر سقوط این هواپیما، هفت غیرنظامی نیز در روی زمین از بین رفته اند. علت این حادثه در اظهارات اولیه نقص فنی بیان شده؛ اما تاکید شده است که در این مورد باید بیشتر تحقیق شود. طالبان صبح امروز با نشر بیانیه ای گفته اند که یک هواپیمای نیروهای خارجی را در شرق کشور سقوط داده اند. آنها از مشخصات این هواپیما چیزی نگفته اند؛ اما نیروهای امریکایی در افغانستان این اظهارات طالبان را رد کرده اند. ولایت ننگرهار زون جنوب شرق کشور به شمار میرود و در حال حاضر، دست کم ۳ هزار سرباز ناتو از جمله نیروهای امریکایی و پولندی در آنجا حضور دارند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





