google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ده ها دانش آموز دختر در هرات مسموم شدند
گزارش ها از ولایت غربی هرات می رسانند که ده ها تن از دانش جویان دختر در یک مکتب در این ولایت دچار مسمومیت شده اند. محمد رفیق شیرزی یکی از مسؤولان در بیمارستان هرات می گوید 40 تن از دخترانی که دچار مسمومیت شده اند به این بیمارستان انتقال یافته اند. اما برخی از منابع دیگر در ولایت هرات گفته اند که شمار دختران مسموم شده به 60 نفر می رسد. این روی داد صبح امروز در یک لیسۀ خصوصی به نام جبراییل در شهر هرات رخ داده است. تا کنون مشخص نیست این روی داد ناشی از چی است اما مسؤولان می گویند بررسی های بیش تر در این مورد جریان دارد. این در حالی ست که پنج روز پیش در ولسوالی بهسود ولایت میدان وردک نیز 30 تن ازدختران دانش آموز مسموم شدند. شمار زیادی از دختران دانش آموز در سال جاری دچار مسمومیت شدند اما تا کنون دلیل آن به گونۀ قطعی مشخص نیست. تا به حال در ولایت های هرات، بدخشان، بامیان، جوزجان، میدان وردک، کابل و شماری از بخش های دیگر کشور دختران در مکتب مسموم شده اند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





