google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
حمله پهپادی امریکا در شرق افغانستان، 10 قربانی گرفت
به گفته مقامات امنیتی، در حمله پهپادی امریکا به مناطق شرقی افغانستان دست کم 10 نفر جان خود را از دست دادند. مقامات محلی در ولایت میدان وردک افغانستان می گویند پهپادهای امریکایی در این حمله پیکارجویان گروه حقانی را هدف قرار دادند. به گفته مقامات محلی، این پیکارجویان مسئول حملات اخیر به پایگاه های نظامی در شرق افغانستان بودند. روز گذشته نیز احمدضیا احمدزی، سخنگوی والی ننگرهار، از کشته شدن دست کم 28 تن در حمله پهپادی امریکا به این ولایت خبر داده بود. به گفته احمدزی، این حمله سه شنبه شب در منطقه (هسکه مینه) در شرق ننگرهار روی داد. این در حالیست که گفته می شود در چند سال گذشته هزاران غیرنظامی جان خود را در حملات پهپادی امریکا در افغانستان از دست داده اند. مقامات نظامی امریکایی مدعی هستند این حملات را برای (دفاع از خود) و مبارزه با تروریسم انجام می دهند. برخی از سازمان های بین المللی و حقوق بشر، حملات پهپادی امریکا را (کشتار هدفمند) و ناقض قوانین بین المللی دانسته و این حملات را محکوم کرده اند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





