google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
آغاز ساخت مسیر دوم در مرز میلک نیمروز
رسانههای ایرانی گزارش دادهاند که برای تسهیل ترددهای تجاری، عملیات ساخت مسیر زمینی دوم در نقطهی صفری مرز پلابریشم-میلک آغاز شده است.
به گزارش انصارپرس، امروز شنبه، 24 عقرب رسانه های ایرانی گزارش داده اند که برای تسهیل ترددهای تجاری، عملیات ساخت مسیر زمینی دوم در نقطهی صفری مرز پلابریشم-میلک آغاز شده است. بر اساس این گزارش، نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان، گفته است که ایجاد این مسیر جدید برای گسترش صادرات و واردات توافق شده و به نفع هر دو کشور خواهد بود. او تأکید کرده است که مسیر تازه ظرفیت عبور روزانه تا حدود هزار موتر را دارد و مرز میلک میتواند به یکی از نقاط اثرگذار در تجارت دوجانبه تبدیل شود. منصور بیجار، والی سیستان و بلوچستان ایران، نیز گفته است که این مسیر توانایی تردد روزانهی هزار موتر را دارد و توافقات اقتصادی ایران و افغانستان به ارزش تقریبی 10 میلیارد دالر را تقویت خواهد کرد. بیجار افزوده است که ساخت پل دوم در مرز میلک تاکنون 30 درصد پیشرفت داشته و تا زمان تکمیل آن، مسیر زمینی دوم به روانسازی رفتوآمد کمک میکند. وزیر صنعت و تجارت حکومت طالبان امروز در رأس یک هیأت به سیستان و بلوچستان ایران سفر کرده و با مقامهای این ولایت دربارهی همکاریهای تجاری و مرزی گفتگو کرده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





