google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
پاکستان از بسته ماندن گذرگاههای مرزی با افغانستان خبر داد
وزارت خارجه پاکستان اعلام کرده است که در پی افزایش تنشهای مرزی با افغانستان، تمامی گذرگاههای تجاری و ترانزیتی میان دو کشور تا اطلاع بعدی مسدود باقی خواهند ماند.
به گزارش انصار؛ طاهر حسین ، سخنگوی این وزارت، در نشست خبری گفت: «زندگی شهروندان پاکستانی از تجارت یا ترانزیت کالا باارزشتر است.» اظهارات این مقام پاکستانی پس از آن بیان میشود که در هفته های اخیر، درگیریها و تنشهای مرزی در برخی نقاط میان نیروهای پاکستانی و طالبان شدت گرفته و باعث بسته شدن گذرگاههای کلیدی مانند تورخم و اسپینبولدک شده است. به گفته آگاهان ،بستهبودن مرزها، آسیب جدی به روند تجارت، حملونقل کالا و رفتوآمد روزانه هزاران نفر میان دو کشور وارد کرده و نگرانیهای اقتصادی و انسانی را افزایش داده است. با این حال، مقامهای پاکستانی میگویند تأمین امنیت مرزی و جلوگیری از تهدیدهای امنیتی اولویت اصلی آنان است و تا زمانی که این نگرانیها رفع نشود، مرزها باز نخواهند شد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





