google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
آغاز برچیدن موانع اطراف ادارات دولتی و مراکز نظامی از جاده های افغانستان
وزارت داخله حکومت طالبان اعلام کرد که به دستور کابینه آنها و به دستور مستقیم وزیر داخله، تمامی موانع اطراف نهادهای حکومتی و تأسیسات نظامی در سراسر این افغانستان برداشته خواهد شد و کار آن از قرار وزارت داخله آغاز شده است.
به گزارش انصار، «عبدالمتین قانع» سخنگوی وزارت داخله حکومت طالبان اظهار داشت که بهمنظور تسهیل در رفتوآمد شهروندان و کاهش محدودیتهای امنیتی، تمام موانع اطراف ادارات دولتی و مراکز نظامی در سراسر افغانستان برچیده خواهد شد. وی افزود که این تصمیم بهدستور کابینه حکومت طالبان و «سراج الدین حقانی» وزیر کشور اتخاذ شده است. مقامات طالبان تأکید کردهاند که این اقدام در راستای بهبود وضعیت امنیتی و تسهیل در ارائه خدمات عمومی به شهروندان صورت میگیرد. آنها همچنین اعلام کردهاند که با برداشتن این موانع، فضای بازتری برای فعالیتهای اجتماعی و اقتصادی در کشور فراهم خواهد شد. کار عملی برداشتن موانع از جاده ها روی گذشته آغاز شده و موانعی که در سرک 80 متره میدان هوایی کابل مقابل وزارت داخله قرار داشت توسط این وزارت برداشته شده است. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





