google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ایران با تحریمهای جدید امریکا روبرو شد
وزارت خزانهداری امریکا از وضع تحریمهای جدیدی در ارتباط با ایران خبر داد.
به گزارش انصار، وزارت خزانه داری امریکا امروز چهارشنبه تحریمهای جدیدی را در رابطه با ایران رسانهای کرد. وبگاه وزارت خزانه داری امریکا در این خصوص اعلام کرد: امروز، دفتر کنترول دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) 21 نهاد و 17 فرد را که در شبکه هایی دخیل هستند که دستیابی به کالاها و فناوری های حساس را برای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران (MODAFL) و همچنین تلاش های تولید موشک و هواپیماهای نظامی آن تسهیل می کنند، تحریم می کند. بر اساس ادعای فاقد هرگونه سند و مدرک دفتر کنترول داراییهای خارجی وزارت خزانهداری امریکا، این شبکه ها در فعالیت هایی از جمله تهیه فناوری برای سیستم های دفاع موشکی پیشرفته زمین به هوا و خرید یک بالگرد ساخت امریکا کمک کردهاند! اسکات بسنت وزیر خزانهداری امریکا بهانه وضع تحریم های امروز کشورش علیه تهران را کمک ایران به گروه های مبارز علیه تروریست های چند ملیتی مصنوع واشنگتن در منطقه مانند داعش و نقض موارد مرتبط با منع اشاعه ادعا کرده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





