google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تشکیل تیمهای نظارت بر کرایه خانهها در کابل
برکتالله رسولی، سخنگوی وزارت عدلیه حکومت طالبان در اعلامیهای از تشکیل کمیته مشترک تیمهای ساحوی نظارت بر کرایه خانهها در کابل خبر داد. به گزارش انصار، وزارت عدلیه حکومت طالبان امروز چهارشنبه(۱۹ سنبله) با انتشار اعلامیه ای گفته است: تیمهای نظارت ساحوی متشکل از نمایندگان وزارت عدلیه، وزارت شهرسازی و مسکن، قوماندانی امنیه، استخبارات، شاروالی و سایر ادارات ذیربط، از روز سهشنبه کار خود را در تمام نواحی شهر کابل آغاز کردهاند. این تصمیم در نشست کمیته به ریاست مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی وزارت عدلیه، اتخاذ شده است. در این نشست راهکارهای عملی برای تطبیق اصول تعیینشده در بخش کرایه خانهها بررسی و تیمهای نظارتی مأمور گردیدند تا بر اجرای آن نظارت کنند. بر اساس فیصله این کمیته، نسبت به سال ۱۴۰۳، بیش از ۱۰ درصد کرایه خانهها نباید افزایش یابد و تمامی رهنمای معاملاتها مکلفاند از این قاعده پیروری کنند. در غیر این صورت، با آنها برخود میشود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





