google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
رد درخواست سازمان ملل از سوی پاکستان
وزارت خارجه پاکستان درخواست تعلیق برنامه اخراج پناهجویان افغان از سوی سازمان ملل را رد کرده است. به گزارش انصار، شفقت علی خان، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان، در یک نشست خبری گفته که این تصمیم دولت است و اجرا خواهد شد. پیش از این، فیلیپو گراندی، کمیشنر عالی سازمان ملل در امور پناهندهگان، از دولت پاکستان خواسته بود که به دلیل زمینلرزه مرگبار در کنر، روند اخراج پناهجویان افغان را تعلیق کند. ریچارد بنت، گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل در امور افغانستان نیز درخواست مشابهی از پاکستان مطرح کرده بود. سخنگوی وزارت خارجه پاکستان خاطرنشان کرده است که هیچگونه تعلیقی در این خصوص در کار نخواهد بود. او تأکید کرده که پاکستان در صدور ویزا برای شهروندان افغانستان سیاست باز و آزادانهای را در پیش گرفته است. گفتنی است که دولت پاکستان اول سپتامبر را بهعنوان مهلت خروج پناهجویانی تعیین کرده بود که تاریخ اعتبار کارتهای اقامت موقتشان به پایان رسیده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





