google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
مولوی کبیر خواستارفعال شدن نهادهای جهانی در کمکرسانی شد
مولوی عبدالکبیر، سرپرست وزارت مهاجران و عودتکنندگان، در دیدار با شارلت سلنته، رییس شورای مهاجران دنمارک، پیرامون وضعیت بیجاشدگان ناشی از زمینلرزه اخیر و چالشهای مهاجران بازگشتی از کشورهای همسایه رایزنی کرد. به گزارش انصار، خانم سلنته ضمن ابراز همدردی با خانوادههای قربانیان زمینلرزه، تأکید کرد که کمکهای فوری این شورا به مناطق آسیبدیده در شرق افغانستان ارسال شده است. او همچنین موضوع بازگشت اجباری مهاجران افغان از کشورهای همسایه را نگرانکننده خواند و افزود که این نگرانیها را در نشستهای جداگانه با مقامهای ایران و پاکستان مطرح خواهد کرد. در همین دیدار، مولوی عبدالکبیر از نهادهای بینالمللی خواست تا در روند کمکرسانی به بیجاشدگان داخلی و بازگشتکنندگان افغان نقش فعالتری ایفا کنند و حمایتهای خود را افزایش دهند. افغانستان در هفتههای اخیر شاهد زمینلرزهای مرگبار بوده که صدها قربانی برجای گذاشته و هزاران خانواده را آواره کرده است. همزمان، بازگشت اجباری مهاجران افغان از کشورهای همسایه نیز فشار مضاعفی بر این خانوادهها وارد کرده است. شورای مهاجران دنمارک از جمله نهادهای بینالمللی است که در زمینه حمایت از بیجاشدگان و مهاجران افغان فعالیت دارد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





