google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تظاهرات ضد ترامپ در شهرهای مختلف امریکا
مخالفان سیاستهای رئیس جمهور امریکا در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند. به گزارش انصار به نقل از بخش تصویری خبرگزاری آسوشیتدپرس، معترضان در شهرهای مختلف امریکا به خیابانها آمدند و از سیاستهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور انتقاد کردند و خواستار دستمزدی بیشتر برای معیشت کارگران شوند. حاضران با در دست داشتن شعارنوشته و سر دادن شعار، اعتراض خود را به سیاستهای اقتصادی دولت ترامپ نشان دادند. معترضان در برابر خانه سابق ترامپ در «نیویارک» شعار میدادند: «ترامپ باید همین حالا برود»! معترضان همچنین در بیرون برج و هوتل ترامپ در شهر «شیکاگو» گرد آمده و فریاد میزدند «نه به گارد ملی» و «او را زندانی کنید»! بر روی برخی از شعارنوشتهها هم این عبارتها به چشم میخورد: «دونالد ترامپ باید برود»، «ترامپ طرفدار کدام طرف هستی؟» و «این چیزی است که دموکراسی ما از آن ساخته شده است.» گزارشها از درگیریهایی میان مخالفان و موافقان ترامپ در برخی از این تجمعها حکایت دارد. جمعیت پرشماری نیز در شهرهای «واشنگتن دی سی» و «سانفرانسیسکو» تجمع کردند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





