google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
طالبان در کندهار پایگاه نظامی ویژه ایجاد می کنند
منابع محلی در کندهار گزارش دادهاند که حکومت طالبان به دستور ملا هبتالله آخندزاده، رهبر شان، در حال ساخت یک پایگاه نظامی ویژه در مناطق کوهستانی ناحیه یازدهم این ولایت است. به گزارش انصار، به گفته این منابع، پایگاه یادشده با اهداف راهبردی و امنیتی طراحی شده و شامل محلهای اقامت برای فرماندهان ویژه و تجهیزات خاص نظامی خواهد بود. منابع همچنین تأیید کردهاند که همزمان با ساخت پایگاه، کار حفر تونلهای زیرزمینی نیز در این مناطق جریان دارد؛ اقداماتی که عمدتاً به دور از دید مردم و حتی برخی از نیروهای محلی حکومت طالبان انجام میشود. بر اساس گزارشها، ملا هبتالله در ماههای اخیر تلاشهای تازهای را برای تقویت پایگاه قدرت خود آغاز کرده و ایجاد این مرکز نظامی بخشی از همان روند ارزیابی میشود. حکومت طالبان تاکنون در مورد این گزارشها موضعگیری نکرده است، اما ناظران سیاسی بر این باورند که رهبر حکومت طالبان این اقدامات را با هدف مهار اختلافهای داخلی و تحکیم موقعیت شخصیاش در ساختار قدرت دنبال میکند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





