google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
اخراج 40 تن از افغانهای واجد شرایط انتقال به آلمان از پاکستان
رسانههای آلمانی از اخراج 40 تن از مهاجرین افغان واجد شرایط انتقال به آن کشور از پاکستان خبر دادند. به گزارش انصار، روزنامه آلمانی تاگس بامداد امروز پنجشنبه(23 اسد) گزارش داد که بیش از 2 هزار افغان واجد شرایط اسکان در پاکستان منتظر پرواز به آلمان هستند. این رسانه نوشت: با وجود وعده آلمان، پاکستان برای نخستینبار 40 نفر از آنها را به افغانستان اخراج کرده است. کابل لافت بروکه، سازمان حامی انتقال پناهجویان افغان، تائید کرده که پولیس پاکستان برای نخستینبار افرادی را به افغانستان اخراج کرده که از طریق برنامه فدرال، پذیرش آلمان را دریافت کرده بودند. حکومت آلمان تااکنون اخراج این افراد را تایید نکرده است، اما یک ایمیل از سوی انجمن آلمان برای همکاریهای بینالمللی (جیآیزید) به دست روزنامه تاگس رسیده که در آن به بستگان اخراجشدگان توصیه شده با یک شماره ویژه تماس بگیرند. این افراد جزو حدود 2 هزار و 300 افغان با پذیرش رسمی بودند که تاکنون در اسلامآباد پاکستان منتظر ماندهاند. به آنها طبق برنامه فدرال پذیرش افغانها وعده داده شده بود که به کشور آلمان منتقل میشوند. گزارش تصریح کرده است که این نخستین تلاش برای اخراج از سوی مقامات پاکستانی نیست، اما نخستین مورد موفق بوده است. گفته شده است که تا پیش از این، سفارت آلمان در اسلامآباد همواره مانع بازداشت این پناهجویان میشد و مداخله میکرد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





