google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
عاصم منیر بار دیگر به امریکا رفت
رسانههای پاکستانی از سفر مارشال عاصم منیر؛ رییس ستاد ارتش این کشور، به واشنگتن خبر دادهاند. این دومین سفر او به امریکا طی دو ماه اخیر است. به گزارش انصار، روزنامه «دان» امروز یکشنبه، ۱۹ اسد به نقل از بخش رسانهای ارتش پاکستان گزارش داده که مارشال عاصم منیر؛ رییس ستاد ارتش این کشور، در کمتر از سه ماه، برای بار دوم به ایالات متحده سفر کرده است. در این گزارش، هدف از این سفر «تعاملات در سطح بالا با رهبران ارشد سیاسی و نظامی» امریکا و همچنین اعضای جامعه پاکستانیهای مقیم در آن کشور عنوان شده است. او پیش از این و در ماه جون سال جاری میلادی، در سفری پنج روزه به امریکا رفت و با دونالد ترمپ؛ رییيس جمهور امریکا، نیز دیداری داشت که رسانههای پاکستانی، «هراسافکنی» را یکی از اهداف این سفر عنوان کردند. در گزارش «دان» به نقل از بخش رسانهای ارتش پاکستان آمده است که عاصم منیر در این سفر در مراسم بازنشستگی فرمانده سابق فرماندهی مرکزی امریکا، جنرال مایکل ای کوریلا و در مراسم تغییر فرماندهی به مناسبت تصدی فرماندهی توسط دریاسالار برد کوپر، شرکت کرده است. در سفر ماه جون، جرنال کوریلا از پاکستان به عنوان «شریک فوقالعاده» در عرصه مبارزه با تروریزم ستایش کرد و به مبارزه آنان علیه تروریزم در بلوچستان و علیه گروههای تروریستی مانند داعش اشاره کرد. روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرده که رئيس ستاد ارتش این کشور همچنین در حاشیه این دیدار با رؤسای دفاع کشورهای دوست تعامل داشته است. بر بنیاد این گزارش، عاصم منیر همچنین در طی این سفر و در یک جلسه تعاملی با مهاجران پاکستانی، از آنان خواسته تا به آینده روشن این کشور اطمینان داشته باشند و به طور فعال در جذب سرمایهگذاری مشارکت کنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





