google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تأکید آلمان بر اخراج مهاجران متهم به ارتکاب جرم و جنایت
الکساندر دبرینت، وزیر داخله آلمان میگوید تصمیم اخراج پناهجویان افغان و از سایر کشورها، که به ارتکاب جرم متهم هستند، موقتی نیست. به گزارش انصار، الکساندر دبرینت، وزیر داخله آلمان امروز پنجشنبه، ۱۶ اسد در گفتگو با پادکست «تیبل تودی» گفته است تصمیم اخراج پناهجویان افغان و از سایر کشورها، که به ارتکاب جرم متهم هستند، موقتی نیست. دبرینت در ادامه طرح اخراج مهاجران که به ارتکاب جرم متهم هستند به کشورهایشان از جمله افغانستان و سوریه تاکید کرد. او افزوده است: «ما موفق شدیم یک پرواز به افغانستان را سازماندهی کنیم که در آن، مجرمان خطرناک اخراج شدند. این نباید تنها یک اقدام موقتی باشد.» وزیر داخله آلمان تأکید کرده است که رویکرد برلین در قبال پناهجویانی که تهدیدی برای امنیت عمومی محسوب میشوند، تغییر نخواهد کرد. گفتنی است که دولت آلمان برای نخستینبار در تابستان ۲۰۲۴ مهاجران افغان را از این کشور اخراج کرد و ماه گذشته نیز ۸۱ تن را به افغانستان بازگرداند؛ تصمیمی که واکنشهای گستردهای را به همراه داشت.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





