google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ایران: در صورت تکرار حملات، پاسخ شدیدتر خواهد بود
وزیر خارجه ایران هشدار داد که کشورش در صورت ادامه حملات امریکا یا اسرائیل، با «قاطعیت و قدرت بیشتری» واکنش نشان خواهد داد و بر لزوم راهحل دیپلوماتیک برای حل اختلافات تاکید کرد. به گزاش انصار، عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران، در پستی در پلتفرم «ایکس» نوشت: «اگر تهاجم تکرار شود، بدون شک با قدرت بیشتری پاسخ خواهیم داد.» او در ادامه تأکید کرد که نگرانیها درباره برنامه هستهای ایران با ابزار نظامی برطرف نخواهد شد و تنها راهحل دیپلماتیک میتواند نتیجهبخش باشد. این موضعگیری در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ، رئیسجمهور امریکا، بیان شد. ترامپ در سفر به اسکاتلند هشدار داده بود که اگر ایران فعالیتهای هستهای خود را از سر بگیرد، واشنگتن میتواند آن را «در یک چشم به هم زدن نابود کند.» تنشها میان ایران و اسرائیل پس از حملات هوایی تلابیب در ۱۳ جون علیه اهداف مرتبط با برنامه هستهای تهران بالا گرفت. ایران نیز در واکنش چندین موشک بالستیک به سمت اسرائیل شلیک کرد که به درگیری ۱۲ روزه میان دو طرف انجامید.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





