google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
امریکا: آماده مذاکره با ایران هستیم
«کارولین لویت» سخنگوی کاخ سفید شامگاه دوشنبه گفت: «دولت امریکا آماده مذاکره با ایران است.» به گزارش انصار، او در ادامه افزود: «هیچ تاریخی برای برگزاری مذاکرات رسمی تعیین نشده است.» اظهارات لویت درحالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور امریکا به استفاده از «ترفند مذاکره» برای «فریب ایران» و کمک به رژیم صهیونیستی برای حمله به کشور اذعان کرده است. ترامپ همچنین اخیراً ایران را با اقدام نظامی تازه تهدید کرده است. او روز شنبه با انتشار بیانیهای در شبکه اجتماعی «تروث سوشال» با بیان این ادعا که همه تأسیسات هستهای ایران نابود شدهاند، نوشت: «اگر ایران بخواهد تأسیسات هستهای خود را دوباره به کار بگیرد خیلی بهتر است قبل از نابودی دوباره آن تأسیسات تازه، در سه مکان مختلف، از نو شروع کند.» جمهوری اسلامی ایران بارها تأکید کرده است که در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و امریکا سکوت نخواهد کرد و از حقوق خود دفاع خواهد کرد. مقامات ایران نیز اعلام کردهاند که یکی از شروط اساسی از سر گرفته شدن مذاکرات با امریکا، ضمانتی از سوی واشنگتن مبنی بر عدم هرگونه حمله تازه به ایران است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





